tisdag 27 januari 2009

My Cool T-shirts!

Har sen några år faktiskt på allvar köpt kläder åt mig själv, vilket lätt till en enorm snedfördelning i klädesplagg: "Ok, viken provokativ T-tröja ska jag ha på mig till jobbet där jag ska fungera som förebild...?!" För ett tag sedan var favoriten svart polo med skräck-tee ovanpå ;-)

Här är några tröjor; resten får ni när jag laddat kameran igen. Verkar bilderna konstiga så är det för att jag nyss tappade kameran i golvet... :-o Hursomhelst, klädesplaggen i fråga är inköpta från alla möjliga säljare: Rottencotton, Darkdisc, Fabpress och Ebay...













5 kommentarer:

  1. Jag har en Atlantis Interceptors t-shirt någonstans, men den är tyvärr ganska söndertvättad vid det här laget.

    Företaget där jag jobbar har en anläggning i Östersund, och där är det alltid en kille som stoltserar omkring i en diskret t-shirt med texten: JESUS IS A CUNT :)

    SvaraRadera
  2. Ha-ha... Jag vet att Rolle på Darkdisc sålde en tröja med korsfäst Kristus med texten "Så kan det gå... Snickarjävel!"

    SvaraRadera
  3. Den däringa tröjan med BR på.... Är det reklam för BR-leksaker?? ;D

    En historia där att berätta :D

    SvaraRadera
  4. Jo, för fasen, Bror! :-D Kör inget Toys R Us här inte...

    SvaraRadera
  5. Hade virat mina gamla söndriga glasögon med ståltråd för att bågarna skulle sitta fast... Skulle då på sedvanligt vis rengöra glasen på tröjan...och nog tusan slet jag upp ett par små hål i BR-tröjan där ståltråden fastnade...Satan! :-D

    SvaraRadera