måndag 18 maj 2009

A Brief Moment With Mr. Combs


Häromdagen var jag på tågstationen i hålan där jag bor och mötte en sär-skild person; jag kände igen honom men det dröjde en stund innan jag visste vem det var - framför mig på perrongen stod självaste... Herbert West!

"Mr. Jeffrey Combs, I'm honored. Welcome to my humble abode..." Han betraktade mig med den där kritiskt beräknande blicken för att avgöra vilken typ av återanimeringsexperiment jag möjligtvis skulle duga till... Mr. West verkade emellertid inte vara på forskningshumör så vi lutade oss mest tillbaka och diskuterade de där speciella filmerna som han förgyller så särskilt: "In fact, Re-Animator is one of my absolute favorite movies, but Bride is still very good; you and Bruce complement each other quite well in this one, too. But what's the story with Beyond? Was it only because of poor directing and George having a bad day at the workshop; did you miss your dear old sidekick, or what...?"

[Fade to Black]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar